you are never gonna leave me, i can always find you in my heart..<3

Hejhej :)
Vi ska snart fara vi har suttit ute och fikat med min morbror för en stund sen :)
Jag ska kanske börja använda foundation ibland fast det är ju sommar nu så jag ska inte ha när jag typ är och badar eller solar åså (a)
Ni kan få bilder på mej utan och med foundation inge bra kvalal men.
FUONDATION:


Man ser ju inte så mycket men ja.
Utan fast med klistermärken:

Det var ju bättre kvalla på den här för ljuset var helt konstigt på dom andra två bidlerna.
Sen DAGENS OUTFIT OCH DAGENS SMINK:

Magtröja: H&M trorja
Shorts: Lindex trroja

Ögon:
Mascara: Apotekets gör långa fransar
Kajal: Svart från H&M
Cakeeyeliner: MakeUpStore
Ansiktet:
Foundation Loreal: Från Parelle
Hejdå bloggar mera sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback