Yäääy, jag kan ro!!!

Jag My och Ida tog bussen till Storheden och vi pantade massa, dom fick fan ihop mycket typ. Sen for vi till h&m jag köpte ingenting sen for vi och kolla på pooler och gummibåtar, så hittade vi en på ö&b så vi köpte den, den kostade bara 140 kronor fats det var jag som behövde betala fast dom betalar tillbaks. Sen kolla vi i andra affärer  och sen tog vi bussen hem så blåste vi upp den, och sen gick vi till campingen med en :)
Ida ville först inte så jag och My satt och försökte ro men vi for bara runt i cirklar (förvåna mej inte). Fast sen gick det bättre för vi rörde på oss iaf ;) Sen skulle Ida prova medans jag jagade Bamse för han sprang iväg..
Och nu ska jag ... a vad trorni jag ska kolla på ;)
Gummibåt !
a vi är fina !
panten
Fint att jag ligger på den medans my försöker blåsa upp den på ett ställe. Men jag var fan duktig som blåste upp med munnen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback