vad kommer hända sen?

Hejhej,
Har suttit och letat efetr skor, My hade köpt ett par jävligt snygga skor och då kom jag på att jag inte har några till skolavslutningen.. Fan, dom kommer ju inte hinna komma på två dagar -.-.- fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan.
Det var grässtråfestival idag, vart lite less i slutet så jag ringde John, prata med honom i typ 20 minuter. Sen fick vi en glass.
Gjorde nya naglar igår, men Ewa förstörde en och den andra gick av -.- men ja jag ska stoppa fats en iaf. Ska se om jag hittar en till.
Ni ser ju vilken som är borta ;)
Söta skor till sommaren !
JAG ÄR KÄR ! FYFAN ASSÅ JAG MÅSTE HA DOM. Så fort det kommer in i 36 så köper jag dom dirr !
inte dom finaste men a.
Inteså fina men dom var billiga ! ;)
åså en baddräkt :)
Åh konad bricka :) det är till naglarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback