typ värst skolavslutning eller?

Hej :)
Ja som rubriken lyder, för det första så mådde jag inge bra när jag kom till kh allt var bara fel (inget jag kommer skriva om här, om ni känner mej så kan ni smsa) några kompisar från klassen ska byta klass :( jag har typ världens ljupaste skavsår, min mobils ljud funkar inte.., jag har tappat två naglar som är hos ewa, jag har bara en bikini underdel och den passar inte till någon av överdelarna, åh massa  mer som jag inte orkar skriva. Sen är ju vissa lite värre än andra men ändå.

Dagen:
Det börja med att jag vakna en halvtimme försent, så en halvtimme mindre tid att göra mej klar på. Sen fixa  jag ju allt åh jag mamma och Ida for till kh, jag var jävligt deppig redan då för att jag typ inte kommer träffa någon av dom från min klass under sommarlovet (hoppas att jag gör det såklart) men ja, så fick jag veta dåliga "nyheter" under bilresan. Jag och Ida gick till kh, eller Ida gick till kh och jag gick tillbaks till bilen, jag hade gråtit så min mascara hade runnit. Så jag fixa det och gick tillbaks, var ju fortfarande inte glad men bättre vare ju. Pratade med Ewa och Tove.
Så börja det vi gick in och satte oss och lyssna på alla sen avr det våran tur, asså ja vetinte vad jag ska säga om det men ;)
Vi slutade insåg hur mycket jag skulle sakna alla. Så gick jag och Ewa till Café Fröjd, Ida och Mamma skulle åka bil för Ida hade massa skavsår så hon kunde inte gå. Ewas mamma och farmor/mormor kom sen. Så kom inte Ida och Mamma  så jag smsa Ida och hon sa att jag snabbt skulle springa till mormor, trodde att det hade hänt något allvarligt (ni kanske fattar,) sprang barfota dit så har sår från stenar under fötterna. När jag kom dit kunde jag knappt andas, jag grät och jag har typ nästan som astma fast det är inte det också sprang jag, ingen bra kombination faktiskt.
Men det var inget allvarligt, säger inte så mycket mer om det.
Nu ska jag snart till Toscana och äta med famijen och en till familj bidler komemr sen, lovarrr :D
Orkar inte skriva nåmer, juste jag drog till Ewa sen, vi gick till gÜltza udden och bada, det var kallare där än i karlsvik :( Så sola vi sen stog vi i vattnet typ till knäna i en timme och pratade :)
Det här är en skolavslutning man aldrig kommer glömma, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback