The one

Hejhej !
Har inte haft tid att blogga idag, har inte varit hemma någonting nästan.
Först skulle jag ju bada och de men det blev ju inte så jag och mamma for till storheden var på H&M ja köpte lite grejer ni får se nedanför sen :)
Så åt vi på korvgubben haha , så vare nå killar som var typ 16 eller 17 år som börja vissal åt mej och höll på man typ jaha? jag är tolv men okej!
Sen for vi till Ingela på Malmudden, inte så trevligt där inte blod åh massa poliser och ja.. Men ja orkar inte skriva med nå detaljer men det var ganska kul och titta på eller inte kul då, nu lät jag hemsk men det är ganska kul och se när poliser håller på och sånt ;)
Sen for vi till resturangen i karlsvik med Sture och Sussie, jag hade redan ätit så jag drack en cola och åt någon glass sak som var jättegod :)
Sen satt vi där i några timmar så gick vi till kiosken och köpte godis, sen när jag gick därifrån  så var den några andra som vissla åså var dom också typ 15 eller 14 man typ jaokej bara att jag är tolv år och ser helt risig ut men okej då.
Sen kom jag hem tagit kort på det jag köpt och smsat :) Nu ska jag inte tråka ut er mer ni ska få se vad jag köpt :)
Shorts/H&M/REA 30 kr
Axlebandslös bh/ H&M/ två pack 79 kr
Bikini/Julia/Gratis hihi näemn tack Julia :D
Bikini/H&M/79 kr men fick tvättrabbat med 30 kronor för det var nå svart på den :)
Puss nu ska jag se på tv :D
Blodddddd....
Fiiint...

Kommentarer
Elin säger:

Vad hände på malmudden när det såg ut sådära?



Fin blogg annars!

2011-06-30 | 23:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback