pallar fan inte med dethär..

Asså fan va sjukt mitt liv är, massa jag känner är sjuka och dom som inte är sjuka har det hänt massa dåliga saker med sen suger mitt sommarlov och jag är allmänt less på mitt liv.. Fuck.
Sen när jag inte gör någonting så tänker jag bara på massa saker så börjar jag lipa och sen så blir allt helt sjukt. Det är typ nästan bara när jag är i stallet jag blir gladare..
Så då kan jag skriva om det så kanske jag blir gladare,,
Jag fick rida i 17 gruppen med Andrea och dom för Anna kom inte som skulle ha Fiona så jag kunde ta henne :D Hon var jättefin. Sen red jag ut på Tindra medan mamma ledde Frank och Tess gick med :)
Sen borsta vi och kratsa hovarna på Lill Sandra :) Sjukt söt ett åring !
Nej, det funka inte så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback