mitt liv suger, bara så att ni vet :)

Jag har inte orkat blogga på hela agen, fan va dagen har gått snabbt :O
Jag har sett på bb typ 3 avsnitt sen har jag varit ute med Bamse, och ingen jävel kan jag vara med, så fuckat less.
Sen har jag bakat med syster, vi skulle göra rulltårta (har aldrig gjort det förut) och här nedanför kommer ni få en bild sen kommer jag svara på en fråga jag fick :)
Jag vetinte vad jag ska göra när bb avsnittena är slut, för just nu lever jag typ på det. Jag vet att mitt liv verkar vara jätteroligt men man kan ju ha det värre.
Men nu ska jag e på bb, haha..
Det vart nå fel med den trorja..
jag tål fan inte vissa, ;)
Svar: Jag kanske glömde att skriva det eller så kanske du inte läste det men jag kan säga ifall någon mer har missat det :)
Man kan ju betala 19 kronor och då får man se allt igen fast det tar slut den 30 juni så jag har inte så lång tid på mig ;)

Man går bara in på bigbrother.se så kan man köpa, man betalar bara en gång så det är fan billigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback