Love can be so strong..

Jag ska snart äta jag håller på att dö för det är så fuckat varmt.. Jag vill bada :( åså har ingen jävel på sin mobil typ :(
Det är helt sjukt hur mycket jag saknar mina kompisar, har typ inte varit m någon av dom.. :/ Hur fan ska man klara att inte vara med en kompis på flera månader? det kan inte finnas någon som kan det, Ewa ska ju vara borta hela sommarlovet, sen dom andra ba ajssjfsofkas..
That´s life eller?
Minns du tiden då man var liten? 
Då skitsnack inte fanns. 
Kärlek var en puss på kinden. 
Höjden av smärta var när Barbie tappa benet eller när bilens hjul försvann.
Värsta gråten var när man ramla och skrapa upp knäet. 
Största rädslan var monstret under sängen. 

Nu finns nästan bara skitsnack, kärleken förvandlades bara till en stor lek. Smärtan är när du skär dig i handleden. Värsta gråten är när den du mest älskar över något sårar dig. Största rädslan är att förlora sina bästa vänner och aldrig få dom åter igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback