Kan ni höra oss ropa

Hej ! Jag ska bara snabbt skriva ett inlägg :) jag ligher i sängen och ska sova men jag behvde skriva på bloggen ;) imorgon ska jag på stan men min familj, hoppas jag hittar något på rean, är ju sjukt hur billiga vissa saker är ! :o Iofs så är det bra ! Sture och sussie sover fortfarande hos oss i en typ lägenhet under där vi bor asså i vårat hus fast i en lägenhet under ;) Jag har typ fått nå fnatt ikväll jag har bara suttit och skrattar alla blev typ sura på mig :( dom blir sur när jag är "bitchig" eller iaf ida sen när jag skrattar säger dom att det blir för mycket -.- men ja bryr mig inte för om ett gott skratt förlänger livet så kommar jag nog bli över hundrar år ;) Sen kommer jag döda min hund inatt han sover i min säng och om jag vänder mig så lägger jag mig på honom och splasch så är han platt.. Hihi gay det lät hihii. Men nu är jag för trött ni märker säkert det.. Puss gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback