Jag är hungrig för att jag inte har ätit sen ett och jag orkar inte hämta något.

Hej !
Tidigare ikväll kom Sara Lovina och hennes kompis Maja. Vi gick till campingen så var Ida My Julia åh deras kompisar där, så prata jag med Julia en stund sen gick jag Sara Lovina och Maja till nån snurrsak så fick Lovina den i huvudet typ eller nå..
Sen har jag sett BB och nu måste jag fan äta någonting är fuckat hungrig.. Vet fan inte vad jag ska äta.
Så kom Tove och hämta sin kamera idag också :)
Jag tycker faktiskt att jag och Ida är rättså duktiga på att baka !
Reeeegggnbåååge ♥
Det regna rättså mycket typ.

Kommentarer
Frida säger:

var äre ni är när ni står på den där blåa å gula luft saken?:)

2011-06-28 | 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback