Jag är en helt ny människa eller är det..

..för att det har blivit sommar? :O
Jag vill ut hela tiden typ, jag kan sitta ute med Bamse i timmar, förut kunde jag inte ens vara ute i en halvtimme typ. Okej, så illa var det inte men nu känns det som att jag fått tillbaka glädjen åhallt. Ni kanske har märkt att jag inte har mått toppen alla dagar och att jag tog massa skit, och jag tog åt mej.. Mitt självförtroende är inte det bästa, jag tar åt mej hela tiden av det andar säger, men har blivit bättre och försöker få bättre självförtroende. Mina kompisar har ju hjälpt mej, både så jag fick sämre och bättre självförtroende. Men nu är allt okej och jag älskar mina kompisar ! Förut kändes det som att nästan alla mina kompisar inte var mina äkta kompisar( ta inte illa upp om ni läser för det kanske inte ens är ni) men det är betydligt bättre nu :D
Nu ska inte det här bli ett långt inlägg om mina problem och så. Nu ska jag ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback