För mej är du alltid perfekt.

Hejhej,
Jag for ett tag till gstad ändå. Ida behövde pengar så jag for dit med min cepe hund som skäller såfort han ser en annan hund -.-
Ska städa om ett tag, sen kanske jag far ut på en promenad om det slutar blåsa så fuckat mycket. Vädret har ju ändra sig as mycket idag. Sol, Regn, Blås, Blåser och regnar..
Hoppas det kommer vara as varmt i sommar, fan va less om det typ aldrig kommer vara sol. Vattenmelon och glass ska jag äta varje dag på sommarlovet, det är typ as gott :D
Men nu ska jag städa och göra en smoothie :D Kanske far till campingen sen :)
Åhh, så fin man var..

Kommentarer
maria :) säger:

Är du hel asiat ? :D

2011-06-05 | 10:51:16
Bloggadress: http://lustforlifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback