i miss the old you

Hejhej alla glada :D
Jag är grym på att göra glass, haha ;) Nämen jag har gjort glass och sockerkaka sak :) Jag har inget intressant att skriva men jag kan berätta vad jag ska göra dagarna som kommer :)
Imorn ska jag kolla på BB duscha, sova och se ännu mer BB :D hihi.
Torsdag ska jag till stallet mest troligggt :) Kolla BB och kanske vara med någon :)
Fredag ska jag fira midsommar och ha det allmänt nice (=
Lördag ska jag mest troligt vara med John och kanske nån av hans kompisar :))
Söndag vetefan det har jag inte bestämt ska fråga om jag kan va m någon :) Smsa om någon social jävel kan va m mej :D
ASSÅ PÅ RIKTIGT JAG KOMMER INTE KLARA SOMMAREN SERIÖST EWA FAR IMORN OCH JAG HAR TYP INTE HUNNIT VARA MED HENNE NÅGONTING OCH JAG DÖR TYP NU. Sen ska hon vara borta nästan hela sommarlovet :(
Ewa om du läser det här så tror jag inte du känner mig, haha du tror jag är uppe halv sex på morgonen? ;) hihih men jag ska försöka vakna sen somna om :) Jag älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback