Hejhej hallå jag kan inte sova så jag bloggar ist :D

Hejhej :) Tidigare på kvällen så kom min morbror och hans sambo hit från Mariestad, dom ska bo hos oss några dagar :) trevligttrevligt. Ida sover hos my inatt så ingen som väcker mig imorn om mamma och pappa ska någonstans :D min lilla hund sover hos mig inatt ! Igår fyllde Ida gabrielsson 16 år, grattisgrattis. Sen har ju My också fyllt år så grattis du också ;) Nu har jag inget bättre för mig så ni kan få se vilka bloggar jag läser, jag kan inte länka för jag bloggar på mobilen.. iidamarialooi.blogg.se Mygabrielsson.se jjulial.blogg.se Viktoriafagervall.devote.se Idagabrielsson.se Snozan.blogg.se Jag tror det var alla, jag läser ju fler men inte dagligen :) Nu Ska jag försöka sova puss gonatt , :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback