hahaahahha, en apa..

Hejhej.
Har varit på bio med min finaste flikka !
Vi såg pirates of the caribbean 4 3D, den var typ bra. Fan va rädd jag och Ewa blev i början. Det va int speciellt läskigt men vi var oberedda och sen ba opawiwdhaisd.
hahah sen i slutet eller ja så kom det en apa och Ewa vart as rädd åh skrek, hahahahahhaha.
Nu sitter jag och dricker min jordgubbs smoothie och äter en muffins ! Ska kanske ut och springa en stund om jag orkar, är rädd för björnar och har ingen att springa med.. Ewa borde flytta hit, fast hon ahde aldrig velat följa emd och springa.. hon hade typ sprungit i fem minuter sen ba kan vi inte fara hem och se på en film? ;)
Men vi får se. Ni lär antagligen få reda på det sen.
den ser as äcklig ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback