förlåt, förlåt och ännu igen förlåt.

Förlåt, jag bloggar typ ingenting nu men asså jag orkar inte, sen har jag typ något allvarligt fel också. Om jag blir sur på någon eller något i BB så kan jag sitta och vara sur en hel dag, haha. Som tyå när Sara hångla med Jonas eller va han nu heter, så vart jag fan sur på rikt. Och ja, det är typ nå fel på mig, ;)
men jag kan inte skriva så mycket mer vi for till stallet och fixa inför helgen, det är ju tävling ! så nu ska jag gå och sova för jag ska upp klockan halv fucking sju, och ja, jag kommer typ dö. ÅHHHHHHHHHH!!!! seriöst jag har aldrig gått upp så tidigt om vi inte ska resa någonstans asså fan.
Men jag kanske mobilbloggar imorn :) Jag ska stå och sälja fika hela dagen med Andrea, trevligt ! a typ. Nu sitter jag och äter vattenmelon, gott ! eller inte nu men jag hae gjort det (a)
Nu kanske vet att jag sett på BB hela kvällen nästan så det var nästan inte nödvändigt att skriva det ;)
Ni får sötaste paret idag också !


Pusspuss !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback