find somebody

Hejhej, :)
Har varit och ätit och lämnat Ida och Jonte. Om en stund ska jag ut och hjälpa i trädgården..  fast jag måste ha stövlar (höga, så jag lånar någon annans för jag har inte några heller ;) ) handskar, mössa, långärmad tröja och ja. Jag är rättså rädd för kryp och insekter.. typ det värsta so finns.
Juste ska skriva om marknaden, orkade typ int upp på morgonen kom typ bara 10 minuter för sent, typ rekord.. hähä.
Jag och Ewa gick och leta efter Tove, vi hittade henne. Vi gick runt typ 3 varv, vi såg john och hans kompisar, vi gick till Hilda eller nä, eller ja kommer inte ihåg vad hon hette. Tror hon hette det ;) hon går i Tove och Ewas dansgrupp sak :) Vi gick tillbaks gick några varv till såg john och hans kompisar igen haha. Gick massa varv igen satt på en bänk, såg john och hans kompisar, Johanna kom med sin kanin, vi gick typ 5 till varv.. åhja så höll vi typ på dom timmarna vi  var där ;)
Trodde det var större.. haha man gick ju runt hela stället på typ en halv minut. Haha.
Ida har tränat bamse under tiden på att om man typ säger pang trorja det var så lägger han sej på rygg som att någon hade sjutit honom och massa annat :) Han lär sig saker as snabbt, bra det jag hade typ fått utbrott på honom när han inte gjorde som jag sa annars, hehe. Jag har inte så bra uthållighet? nä vad heter det?
Ska nog träna med Bamse, kanske hoppa lite sen ska jag ut och hjälpa :)
Åså kvällens/eftermiddag outfit.
Magtrtöja: H&M
Shorts: -
---
Nu på sommaren kommer det nog inte bli så lång outfit sak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback