det är nå fel på blogg.se så man ser inte statistiken..

Hejhej snyggingar,
Kom hem nyss har varit på donken drack en cola typ, innan det var jag hos Ewa. Vi åt glass och pizza :) sen såg vi på filmer, och dampa hon rev och slog mej :( (fast jag  gjorde illa henne mer, hihi)
Hade ju stjärndagen idag, förmiddagen var väl nice men sen när vi skulle te Waldorf mådde jag illa som fan hade fått massa maskar på mej, tack..
Men tydligen behövde man äta enligt våran lärare är lite jävla less på skolan reglarna lärarna åh allt. Jag slösa fan bort 85 fucking kronor på lite ris och ett glas cola. Kunde använda dom pengarna på nå bättre.
Sen blir alla så jävla sur när man säger att man mår illa och inte vill äta. Lyssna på barnen vare ju. Åså fattar jag inte deras "lika behandlingsplan" som våran jävla skola har. Ingen lärare eller rektor bryr sig ändå om den så.
Jag ska inte sitta och skriva om det nå mer nu ;) Sen gick vi på stan sen gick jag och Ewa hem :)
Och nu ska jag kolla på tv äta gååådis och chilla sen sooova är jävligt trött. Så jag ska försöka sova igen alla timmar från skoldagarna..
ska typ ha på grässtråfestivalen  eller nå :)
minbästavenärfinareändin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback