come back to walk this street again

Man ser inte vad det står men a, saker från make up store jag vill ha. Ska typ köpa platina som var högst upp sen köper jag väl dom andra någon annan gång :)

Jag Ida och Julia cykla till Mys hus och Ida.G var där så dom prata med henne och jag fick ett par jeans som var för små på My. Dom var as fina men ganska stora och långa.. Men jag har ju inte växt klart ;)
Ska typ göra en smoothie, kolla på inspelat BB eller Jersey Shore :)
Så är typ dm flesta kvällarna för mej.. Nämen ingen av dom jag frågat hade sjuts så ikväll kommer jag antaglien sitta med Bamse i soffan tills jag inte orkar va uppe längre ;) Haha, det låter som att mitt liv typ suger fett mycket. Men det är rätt så chill oftast ! :)
Hejrååå :D

Kommentarer
julia säger:

jag har ögonskuggad i deep blue :) Min kostade bara 50 kr :D

2011-06-04 | 21:39:41
Bloggadress: http://floows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback