but worst of all, to be without you..

Hejsan :D
Nu har jag kommit hem från skogen, hihi nä vi var i gäddvik :) Jättegod mat och trevligt :) Vi ät nån lax sak till förrätt sen grillspätt och en bärpaj till efterrätt :)
Ni får bilder från kvällen i ett annat inlägg sen Ida har tagit massa kort och jag ta ta dom ;)
Men imorgon måste jag upp rättså tidigt typ för min buss går klockan kvart över ett till storheden så ska John vara där så går vi till gstad eller är inte helt säkert men så är det tänkt ;) Vi skulle smsa imorgon och se. Ni lär ju antagligen få reda på det :)
Nu vet jag inte vad jag sak göra jag ska väl lyssna på musik och kolla på fb en stund sen ska jag drömma om något roligt, där kan ju något vara kul iallafall, här i verkligenheten är det ju inte så bra.. Fan vad jag hatar att se folk som har ont och inte mår bra :/ Men sånt är väl livet, allt kan ju inte vara perfekt..
-
Svar till Viktoria Lopez: Jo men jag kan skriva mitt nummer på fb så kan du smsa när du kan så kan vi ju se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback