awesome jao.

Hej snyggbarn !
Jag ska dejta kudden snart trorja, jag är jättetrött eftersom fågeln väckt mig men den är booorta nu. Så nu kommer väl något annat väcka mig -.-
Jag har sett på BB, jag är på avsnitt 63. Jag vill inte att dom ska ta slut :( haha, fast det går inte att se på dom längre än till 30 juni :(  Sur jag blir.
Just nu sitter jag och leker med en klämma i munnen ;) så vill jag klippa av mig håret för i kväll när jag var i stallet spöregna det och mitt hår blir lockigt då det kommer vatten på det.. sen kan ni själva gissa hur de ser ut nu.
Imorn blir det dusch sen plattahåret !
Idag red jag på Fiona, jätteduktig lite ponny ! Hon var fan pigg ;)
Jag tar ingen bild på mig ikväll för jag ser ut som helvetet själv. Sen har jag fått ett hål i tungan (inte medvetet) för jag har suttit och hållit på med klämman och den gjorde jävligt ont om man stoppa den på tungan och nu är det typ ett jack eller nå.
Aja, Puss på er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback