Ärligt tänkt att

Ska sova nu typ, måste upp tidigt som fan imorn.. Ska vara i kyrkbyn klockan elva :d sen ska jag hem kvart i ett för jag ska till stallet sen så det blir nog inge bloggande imorn på morgonen men vi får se :) Tove och ewa ska också dit :) sen skulle vi kanske träffa john där men han skulle gå med nån annan :) Kvällen har spenderats i soffan med familjen, vi har sett The box, sen såg vi diary of a någongting som jsg inte kommer ihåg ;) båda var väl helt okej :) Märkte nyss att vi kan hyra filmer på våran tv ;o så nu ska jah se på filmer ;) fast det var ganska dyrt :d Skolan börjar ju fan snart fast inge mer jobb! Sen är det skolavslutning både as nice åh sorgligt eller int sorgligt men ja, kommer säkert inte träffa mer än helften av klassen under sommarlovet men ja.. Sen ska alla typ bort, ewa ska vara borta typ halva sommarlovet -.- hon har typ en vecka ledigt dom andra ska hon ha besök åh massa eller kanske mer men ändå, kommer ju knappt träffa henne under sommaren. Men har ju massa andra suuta vänner som jag kan vara med :) men nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback