Är det så svårt att älska mej..?

Hejhej alla små nattugglor typ? :) Vid tio halv elva gick jag och bamse och mötte ida som varit hos my, sen for vi hem och såg big brother, asså jag är typ orolig på riktigt. Bag har fan blivit beroende tyo, haha nämem seriöst! Jag är på avsnitt 40, alltså har jag sett på bb i nästan 40 timmar på tre eller fyra dagar minns inte, asså det är inte normalt. Men ni måste erkänna att Martin och Sara är jävligt söta tillsamans ! Jag måste lägga mej tidigt ikväll på lördag ska jag upp klockan sju .. Men iaf imorn ska jag typ vara m john och typ hans ko pis eller nå trorja :) sen på kvällen far jag till stallet och fixar inför dressyrtävlingen på lördag, ni kan ju komma och kolla ! Jag och Andrea kommer säkert vara jätteduktiga i helgen ;) vi ska stå i fiket och jag är sämst på matte, eller det går inte så snabbt för mej att räkna ut det, haha. Men nu så ska jag sova, hoppas ni har det bra allihopa, jag saknar fan alla mina kompisar eller jag har ju träffat några menja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback