är det här slutet på allt eller..?

Har inte blogga så mycket idag men jag kan skriva om min eftermiddag och kväll :)
Först gick jag och Bamse till campingen, jag hade shorts och bikiniöverdel. Varmt så in i helvete, svättades när jag hade det , :O
Så var där ett tag chillade med min hund, haha. Badade lite gick hem sen for jag och pappa och hämta My och Ida, vi åkte till östernspärla och träffa mamma där, vi åt sen for vi hem :)
Så böt vi om och cykla till campingen och badade, var på bryggan, var rädd för fiskar, my skulle lära Ida att dyka ahahahah åhfyfan !
Sen for vi hem jag duschade och nu sitter jag och ser på tv ska lägga mej tidigt idag, är ju fan skolavslutnign imorn!
Jag hoppas sommarn kommer blir bättre än vad jag tror,, hähä.
Vad ska ni göra i sommar då? :D

vad kommer hända med oss nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback