-

Hejhej ! :)
Jag har kommit hem från tivolit nu, Jag åkte Star Dance med Viktoria och Johannes, hihi förlåt Johannes..♥ du behövde inte blir ännu mer döv..
Sen försöka Viktoria och Johannes vinna en playboy kudde till mig men andra gåneg n när Viktoria skulle kö så kasta hon en halvmeter ovanför.. haha.
Sen skulle Viktoria försöka få upp med en sån där sak när man stoppar i en tia och ska ta upp den så fick hon upp den så efter en stund så trilla den ner..
Sen sjutsa vi hem Viktoria och sen kom jag hem och ät b&j :) Jag frös som fan :s  Nu ska jag se på film sen sova är så fuckat trött och fryser :(
Imorn kväll så ska jag åka buss till gstad och vara med Viktoria, John och Filip vet inte om Sixten skulle komma :) Sen halv sju ska Joh npå match och klockan sju ska Viktoria på träning sen kommer viktoria tillbaks kockan 8 :)
Nice kväll kommer de bli :D
Julia ♥
Viktoria på nån pizzeria eller nå med nån gubbe som kom och fråga om  vi ville ha öl, haha.
Johannes fick halv för jag höll på att kissa på mej haha..
Hejdå och godnatt för det här blir sista inlägget trorja :)

Kommentarer
Viktoria Lopez<3 säger:

hahah du la ut bilden på mej ;( <3

2011-06-25 | 22:29:41
julia säger:

sicka bilder på mig...

2011-06-26 | 00:32:47
Bloggadress: http://jjulial.blogg.se/
.,.,., säger:

vilken john ?? (:

2011-06-26 | 12:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback