Omg it is summer baby.

Gaaah, fan va varmt det var ute :d var ute i nästan en timme ! fattar inte hur jag kunnat sitta still så länge..
Stolt man är, fast blev inte så mörk alla ni som inte fatta det utan det är skugga också ;)
Men bikiniunderdelen vart det typ nästan ingenting, eller man ser inte det för snörena är typ jättesmal.

Måndags:
I måndags var jag på tävling, hoppade 70 med Smilla, gick ju sådär, men svår bana.
Sen kom Mimmi och Cissi ( cicci eller ja ) jag fixade Cissis naglar. Vi gick ut jag Ida My och Mimmi skulle bada men Ida och My ville inte och jag gick typ till knäna sen skvätta Mimmi vatten på mej :O
Vi gick hem jag och Cissi såg typ jättelite på Jersey Shore sen for dom hem :)
Tisdag (idag):
På morgonen skrev vi en utvärdering om läsåret 2010-2011. Tog fan as lång tid -.-
Sen gick vi och åt, potatisbullar. Jag , Ewa och Johan satt och prata. Vi gick till skolan igen, jag och Ewa gick till pingisbordet där Tove, Petra och Felicia var. Jag och Tove kittla varandra, jag typ dog. Så höll vi på i typ en halv timme sen skulle vi på på en stadsrunda eller  vafan dom nu kalla det, typ världens jävla tråkigaste, vi gick och läste på dom där sakerna i stan där det står om vad som var förut där och sånt  där man aldrig fattar.
Jag gick med Ewa, vi prata gick till nån strand, höll på att svettas ihjäl så jag tog av mej mitt linne (jag ahde en lång magtröja under) sen fortsatte vi att gå. Vi gick till gültza, ja jag vetinte hur man stavar det. Vi fick glass. Jag ville bada för det var så varmt, men nej. Det fick man tydligen inte. Fast jag hade inte nå badkläder men jag hade shorts åh ja :)
Sen gick jag och Ewa in till stan, Ewa gick på toaletten. Jag kolla på cubus sen köpte vi klubbaaaaa :D
Vi gick till olika affärer, sen skulle jag prova nå byxor och Ewa men jag hann inte för min buss skulle gå så ja :)
Sen har jag ju solat och nu hoppas jag att någon kommer och gör mat till mej annars svälter jag ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback