Visste ni att?


  • Jag har aldrig färgat mitt hår bara tonat för då måste jag blekadet och jag vill inte förstöra mitt hår.
  • Jag vill lära känna massa människor, vet inte varför känns bara kul typ hahah.
  • Jag gillar verkligen inte Kissie, och nej det är inte för att jag är avundsjuk på hur hon ser ut eller nå, skulle inte vela se ut så.
  • jag älskar nästan alla melon sorter.
  • Jag älskar att fara utomlands fast jag är as rädd att planet sak störta och att jag inte hinner säga till dom jag älskar att jag älskar dom.
  • Jag tycker det är jättemysigt att sitta och se på film en kväll med den jag älskar.
  • Jag bloggar bara för min skulle men blir jätteglad när så många läser och tycker det jag skriver är bra/kul eller ja :D
  • Jag är inte så nöjd med mitt utseende och jag vill inte ha uppmärksamhet för att jag säger så som vissa verkar tro, tycker bara så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback