stralleeeeeee,

Kom inte på någon rubrok men chattade med Stralle så fick bli det ;)
Men det var iallafall sista dagen idag på ridlägret den här veckan, vi red ett pass dressyr, as duktig var Lillebror. Bästa passet med han :D
Sen var det ridborgarmärket, har redan atgit det 2008 eller nå sånt länge sen iaf men jag och Ida tog det ändå när alla andra ändå tog det :) Jag red på Zara, gick väl sådär. Eller jag klara ju det åsås men har bara skrittat barbacka på henne förut och hennes galopp är hemsk hihi nästan iaf ;)
Sen kom vi hem jag böt om har börjat packa till nästa läger då vi ska sova, jag har gjort inlägg till varje dag. Dom är inte så mycket att läsa, vet ju inte vad jag gjort osv. Men det kommer komma mobil inlägg om jag har tid åså, men något litet nån dag.
Senare ikväll ska vi till resturangen på campingen med lite folk. Ska se på nya fångad avsnitt nu medan jag ska äta kiwi :D Fast jag är typ allergisk men aja :d
Pusshejs.

störda syster <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback