puss.

Brukar du komma i tid: ahah nej , eller ibland 
Vad hade du i din mun senast: melon 
Har du bra kondition: nej,, 
Hur lång är du: 1.50 
Hur känner du dig just nu: störd 
Hur upplever du dig själv som person: cepe 
Vanligaste färg på dina kläder: svart trorja förut iaf 
Kan du laga mat: bäst påre!
Vad jobbar du med/pluggar du: går på nlv?
Vad har du på dig just nu: Underkläder, tunika 
Hade du en bra kväll igår: JO :D 
Vilket är ditt senaste inköp: BH
Projekt just nu: vadå? 
Vilken tid gick du upp idag: 11 skulle till stan 12 
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma 
Har du sovit i din egen säng inatt: Jorå 
Vad hade du sönder senast: hm.. kommer inte ihåg 
Har du haft mörkt hår: Jag har mörkt nu
Är du morgonpigg: Nej, as sur på morgonen 
Vem snackade du med senast: i telefon eller vad?
Stjärntecken: fisssskkkkk 
När gjorde du senast något riktigt dumt: det dummaste jag gjort var en sak jag gjorde dagen innan skolan skulle börja för något år sen.. 
När hånglade du senast: för länge sen 
Saknar du någon just nu: jaaaaaa
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: aldrig?
Gillar du dokumentärer: vissa 
Vilka språk kan du prata: Svenska Engelska sen kan jag säga dö hund på kinesiska och säga lite saker på spanska 
När fikade du senast: för en stund sen 
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): vem vet ? :o  
Senast sedda filmen: copout eller nå sånt 
Senaste impulsköp: en bh som jag kanske visst skulle ha fats råka ta 75A fett less assååå
Favoritgata: någon i malaysia
Favoritgalleri: alla i malaysia!!
Här bjuder jag mamma på middag: hahaahahh va? ahahah va gay det lät 
Fikar gärna på: venne 
Bästa lunchställe: olika 
Favoritgrönsak: Gurkaaaaa forever <33333333333333 
Favoritmärke: venne
Favoritdjur: häst hund
Favvoskor: reebok och min som är 7 cm och dom som är 10 cm 
Det dyraste jag köpt: Mamma och pappa betalar det dyra!
Dansar helst till: haahah
Reser helst till: MALAYSIA FOREVER<3333333
Mitt sämsta köp nånsin: kläder åh sånt venne men allt godis 
Favoritland förutom sverige? malaysia!!
Gillar Allsång på Skansen? nejjjj 
Senast lästa papperstidning: MinHäst
Senaste telefonsamtal: Andrea :) 
Kär: Joooop 
Varit i Polen? nej
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? javenne 
Vill du ha / har du barn? vem vet? :O 
Hur många resväskor äger du? en rosa prickig :D:D:D:D:D
Tittade du på tecknat när du var liten? jag är en liten dvärg, nä skoja men jag är liten 
Vad är det sämsta med dig? Jag typ håller all min ilska inne tills det blir för mycket ocg någon gör något och då får jag typ damp , hihi och det går oftast ut på min familj och ibland kompisar och att om jag gillar någon som inte gillar mej så gör jag typ vad som helst för att försöka glömma honom åså blir det as gay. 
Har du bra kontakt med din familj? Ja det har jag
När hånglade du med en kille första gången? förra året tror jag ? eller i början på det här året 
Har du varit kär? Jaa
Hur stora fötter har du? 35
Följer du någon Tv-serie? jersey shore ibland, och bigbrother när det går <33333333
Vad gjorde du nyårsafton 1999? jag tror jag inte var född eller så var jag nyss född typ ?? 
Vilken roll hade du i skolan? jaaa, först klassenängel typ 1-3 sen typ den som alla lärare hatar ahhaha ;) 
Vart vill du åka på solsemester? malaysia 
Vill du gifta dig? typ
Vill du ha barn? vem vet?
Hur långa ögonfransar har du? inte jättelånga 
Brukar du bada på sommaren? JAAA 
Älskar du alla former av sport? Nej faaaan helleeeeeerrrr 
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? olika 
Är du med i någon fackförening? och var är det?
Gillar du parmesan? det är?
Har du gjort något kriminellt? nej inge som stort
Knarkar du? alltid 
Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? kollar mobilen
Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? kollar mobilen
Vad är det sista du gör innan du somnar? kollar mobilen
Vad äter du oftast till lunch? skolmat
När åt du kött senast? igår typ 
Äger du en cykel? Ja ?
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: less på det här 
Favoritgodis: olikkkaaa
Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa
Vad sa du senast: usch, pratar ödlor?!?!? :O 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ahahah va? 
Sommarplaner: javenne niccee 
Fisk eller badkruka: olika
Hur många kuddar sover du med: många !!! <33333
Favoritväder: Soligt och varmt
Sparare eller slösare: SLÖSARE oftast ;) 
Vem är viktigast för dig: alla vänner, familjen osvosv
Tror på liv på andra planeter: hihi jag hara varit på mars med mina små marsian kompisar som är gröna och rosa med antenner :D 
Kommer du ihåg din första kärlek: jaa.... 
Älskar du henne/honom fortfarande: yop

Tror du på mirakel: don´t thinks sooooo men i mabyyy babyy 
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jaaaa?
Ser du på kärleken som ett misstag: neeeee
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två typ eller venne 
Bio eller promenad: beror pååå 
Är du kittlig: JAAAAA
Rädd för insekter? JA ?!?!?!?!
Äckligaste insekten: ALLA utom humlor
Största svaghet: venne
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? javenne något azzzuuuummmemememmeemmeme
Vad vill du jobba som?  har inte tänkt på det eller, har tänkt på det men inte kommit fram till något.
Chips, morötter eller godis? olika
Pizza eller hamburgare? olika
Skriver du dagbok? ne
Har du nån flickvän/pojkvän? nej.. 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? I NAVELN!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) fint men jag orkar inte städa
Gungar du på stolen?.. nej 
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej, skulle typ svimma i luften..
Är du rädd för blod? inte rädd 
Anser du att du är stark? STARKAST!
Brukar du sola? Joo
!Kaffe, te eller inget? inget typ

Tio första 
- Första bästa kompis:
Ida typ, var jätteblyg när jag var liten så var emst med ida och hennes kompisar men se n Klara 
- Första bil: ingen än
- Första kärlek: Filip
- Första husdjur: lilla my
- Första semester: malaysia typ
- Första jobb: inget riktigt än 
- Första köpta skiva: ingen aning
- Första piercing: Öronen om de nu gills
- Första konsert: vadå gills lk eller eller jag venne 

Nio senaste
- Senaste alkoholdrycken:
asså cider men den har ju aslite alkohol i sig så ja
- Senaste bilfärden: idag 
- Senaste filmen du såg: copout 
- Senaste ringda telefonsamtal: andrea 
- Senaste bubbelbadet: Hos my för flera flera år sen 
- Senaste spelade CD: ingen aning
- Senaste hångel, med vem och när: filip länge sen typ 
- Senaste gången du grät: last niggghhhht 
- Senaste måltiden: för ett tag sen

Åtta har du någonsin 
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
vadå dejtat?
- Blivit arresterad: Nej
- Blivit kär vid första ögonkastet: nej.. inte första 
- Varit på tv:
Japp 
- Fått ditt hjärta krossat: jaaa... 
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej

- Haft ett one night stand: nej
- Busringt till någon: joppp 

Sju saker du har på dig 
- 1.
trosor 
- 2. bh
- 3. tunika 
- 4.
- 5.
- 6.
- 7.


sex saker du har gjort i dag 
- 1.
ätit
- 2. bloggat 
- 3. Suttit vid datorn
- 4. varit på stan 
- 5. smsat
- 6. kollat på tv åh fb

Fem favoritsaker (inte ordning) 
- 1.
gurka 
- 2. Min mobiltelefon
- 3. godis
- 4. PENGAR 
- 5. glass 

Tre val

- Tacos eller pizza: tacos
- Öl eller vin: öl, fast dricker inte men ja 
- Idol eller Let´s Dance: idol

Två saker att göra innan du dör 
- 1. vetinte
- 2. vetinte

En sak du ångrar
- 1. redan skrivit eller ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback