Oppsidoppsssiiii

Glömde blogga när jag kom hem från ridlägret och ska sova snart, är så jävla trött efter två veckor. Men på måndag börjar de igen, jag och Ida jobbar nästa vecka på knatteläger. Ta imot ungar som flyger av bus Ponisarna. Nä en vi ska göra det mesta där. Bloggar mer om veckan nån dag, jag och andrea ska kanske på stan om hon kunde imorn sen på måndag ska jag Viktoria Fagervall andrea fors Ida syster på campingen åh tjäna pengar hahah ni får veta hur sen ;) men vi har sett på "skicka vidare" soorrglig men as bra. Nu ska jag försöka övertala mamma och pappa att jag ska få köpa massa nagelsaker, fast vill ändå ha smink men aja. Hejdåååååååååå puss pussas osvosvsosv. Nä men juste svara bara på viktiga sms har slut :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback