meloooooooonnn :D

har kommit hem från Skäret nu två dressyrpass gick väl bra med Svarten mindre bra med Lillebror men inte dåligt. Ikväll ska jag inte göra någonting trorja, alla är typ borta åh så.. less jag blir.
Ska kolla på smink paletter på ebay, någon som köpt därifrån som vet något om det?
Ja, heidå :)

Ni fick  några punkter med  "diss", men inte hiss den är gången ;)
  • Träningsverk i röven..
  • Tvätta bort smink, as jobbigt
  • Folk som inte svarar på sms :ss
  • Folk som inte vill följa på stan.

Kommentarer
Sofia säger:

SV: Hej hej! Jag köper aldrig smink på ebay, vet inte varför, kanske borde prova någon gång! men jag köper oftast mitt smink från parelle, make up store eller eleven.se :D Kram!

2011-07-22 | 19:06:36
Bloggadress: http://sofiaizabelle.blogg.se/
Elin! säger:

Hej, fin blogg!

Vilket program gör du designer i? :)

2011-07-23 | 15:07:10
Bloggadress: http://elinborgstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback