I need you beside me..

Amentjatja ! :D
Har kommit hem för någon timme sen, det gick jättebra på båda ponihästarna som inte är ponnier men w/e dom är jätteduktiga ändå hihi :) Men det blir ganska mycket i ridkudet och lite kaooos ibland.. Aja, just live with it. Nästa vecka blir det säkert bättre med mindre grupper  trorja? :o
Hoppade in i dushen dirr, sen åt jag och nu sitter jag och bloggar och lyssanr på musik med min boll på huvudet och mitt vita linne med melon på nu :(
Får väl se vad jag göra ikväll, blir att sova tidigt ikväll. Än är det inte slut ;) Och det är jag jävligt glad för fastän hela min kropp värker, netyder bara att jag blir starkare hihi :D Det var ändå jävligt skönt att somna tidigt och vakan lite tidigare, jag sover annars bor halva dagen om ingen väcker mig men det är ändå jävligt skönt :D
Vill vara med Johannes :( kan typ ingen dag asså cepe.. vi har typ sagt flera gånger ba imorn sen ba nä kan inte  sen ba var han borta nu så skulle jag var med han när han kom tillbaks åså fick jag  ju nyss reda på att jag skulle på ett till ridläger.  MEN JOHANNES IFALL DU LÄSER DET HÄR SÅ SKA JAG VARA MED DIG EFTER ALLA TRE LÄGER ÅSÅ MEN FELLÅTT <3333333333
Ja men nu ska jg chatta med två filipsar och sen vetja inte :)
inte mina läppar hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback