i lost the price i pay

HejHej!
Förlåt för sämst uppdatering. Men Ida tog datorn och ja.. Men vi red barbacka första passet, hade Svarten gick väl sådär. Inte bästa passet ;) Sen så ville jag ha en häst som inte var lika stark och bara sprang ett pass för har nå jävlusk träningsvärk i armarna, så då fick jag Storebror. Och nej, inget bra val faktiskt han bara sprang och hoppa och sprang men det gick bra för omständigheterna hihi ;)
jag somna isoffan när jag kom, var så jävla trött så kom mamma och sa att jag tydligen inte fick sova nu för jag inte skulle somna ikväll osv. Men ja, vi for och handlade , har köpt gooodis :D :D Och nu ksa vi se film igen, jag ser typ alltid film när jag läst min blogg åhja lite leskigt hihi :o
Aja heidå:)

Typ igår??

Kommentarer
Anonym säger:

hej bh

2011-07-21 | 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback