hey sexy boy

Hejhej.
Fick lite utbrott tidigare och det var inte bara jag som fick det men ja, jag gick ut sen gick jag hem igen och låste in mig på toaletten och smsa med Johannes, så jag jag ner till lägenheten som är under där vi bor. Ja sen så gick jag upp igen och ja nu chattar jag med Viktoria om snygga killar på henens skola och vem som har magrutor typ haha.. Ah men ska typ se på film senare har sprayat klart cykeln nu ni får bilder nån annan dag orkar inte gå ut :)
Har inte så mycket att skriva, dagen har väl inte varit den bästa. Blir väl se fotboll tydligen eller nå skit.. Kul.
Aja, måste göra något med mitt liv just nu.
Pusshejs.

ser ut som att jag har stånd men har inte ens en kuk faktsisk :o hihi.
Johannes bästvän jag älskar dej, tack för att du finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback