Hejhej Hallå jag har sett på film ;)

Hej :)
Har inte gjort så mycket ikväll jag smsade med Jonathan Brihem och Ewa sen har jag sett på film, jag skulle ju duscha idag men nej då skulle Ida duscha .. Men vi ska ändå till stallet imorgon så då duschar jag efter det :)
Sen har jag chattat med Emelie :) Vi såg på Stardust ni får se längre ner om vad jag tycker om den ! Nu sitter jag och ser på Phineas och Ferb<33333333333333 hihi, ska sova om en stund ska vara i stallet klockan helav 12 imorn :s Men ska kanske läsa en stund, läser en rättså konstig bok men jag kan inte sluta mitt i.. haha. Den heter typ "Ursäkta att man vill bli lite älskad" eller nå sånt.
Hahahaah åh dör Ida är gayy ! :D :D :D :D :D
Den var väl bra, fast trodde den skulle va bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback