Har varit hos läkaren och jag behövde inte röntga hjärnan :D

Hejhej !
Har kommit hem från läkar saken nu, sen for vi och handla lite saker och nu är vi hemma :) Ska typ städa :s ett av det värsta jag vet, på rikt. Men jag kommer få göra om mitt rum sen hur jag vill :D Men vet inte vad jaf vill ha för mitt rum gör inåt på ena kortsiadan så det blir osm ett rum där men vetinte vad de tska va för färg, har vitt annars ni får gärna skriva vad ni tycker i en kommentar :)
Sen ikväll ska vi se på filmer vi hyrt, asså jag vill vara med någon, men vet ine vem näsatn alla är typ borta åh ba aofjsofj.
Sen är datorn helt usch.
Asså på riktigt jag blir as sur ! nu är det ju något i Malaysia och Pappa ringde hans bror som bor där och han sa att de skulle ha nå val eller nå sånt skit just det datumet som vi skulle åka ner dit, asså fuck om det hädner samma sak som med Egypten. Då skulle ju min familj, Ingela och Lovina och sen My också med så hade dom stängt flygplans saken, typ lite less bara. Sen har vi redan betalat Stockholms resan så vi får väl se. Asså åhhhhh.
Jabradåvetnipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback