HAPPYFACE !

Hej !
FIck nyss reda på att jag ska på ridläger imorgon ! Så det blir ganska mycket för mig och Ida nu dom tre veckorna som kommer ! Den veckan som kommer nu är det ju dagridläger som har ridit lite kortare trorja? men det blir ändå jävligt nice sen nästa vecka har vi ridlägret, det som vi bestämmt redan förra året ;) det är helpansion så man sover alla dagar ! Sen är det knatteläger som vi ska hjälpa till på , :D Jag ska skriva tidsintällda inlägg och sen skriver jag ju den här veckan på kvällarna. Men nästa vecka får ni klara er utan mig, hihi.  Vi får se om jag orkar göra så många inlägg. Hoppas ni kommer få en lika bra kväll som mig ! Puss !

Typ jag den gula, alla runt omkring mig är det typ helt aojfa eller nästan iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback