Glad, jag blir för alla söta kommentarer ! :D

Hejhej !
Vi fort ill stallet tidigt idag eller vi skulle fara tidigt men det händer nästan aldrig när jag ska med ;) hihi. Då red jag Tindra och Ida Smilla, vi hoppa ite småskutt. Dom båda var jätteduktiga ! Sen tog vi in fölena och mammorna till dom (Svarten och Windy) så red vi på dom barbacka trava och skritta för att dom ska komma igång eftre dom fått sina bebisar ;) Gick bra det med.
Nu måste jag skynda mig att göra mig klar för ikväll, vi ska till Ingela och Stefan på 50 års fest. Vet inte hur länge vi stannar men inte jättelänge hoppas jag ;) är så jävla trött..
Men nu kan jag inte skriav nå mer, pusshejs.

Reprissss bild !

Kommentarer
A D E L I N A säger:

sv: japp :D

2011-07-15 | 15:44:09
Bloggadress: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback