glad chey här asså.

Hej !
Förlåt för helt otroligt dålig uppdatering men ska bli bättre om nån dag, ska ju jobba dom tre dagarna nu men nog om det då.
Imorn far jag Ida Viktoria och Andrea til campingen och sak fixa barnens naglar hahaha, vi satt på ridägret åh ba hur kan man tjäna pengar, så satt jag och fixa nån naglar så kom vi på det åså, vi får väl se hur de går ;)
Vill ha pengar nununununu.
Men har beställt lite saker från ebay, dom kommer om nån dag och då får ni se va men medans kan ni komentera vad ni tror jag beställt ;) Om ni har en blogg kan ni få en länkning om ni gissar rätt annars för ni bara ära, hatar när alla säger så om man vinner något men har inget annat att erbjuda er ;)
Ska skriva ett låååååångt inägg om ridlägret, ska börja ikväll sen kommer det när det kommer. Ska sova tidigt, måste upp halv åtta imorn..
Men vi har sett på nån film, var väl sådär lite konstig. Sen har jag och ida städat hela mitt rum eller inte garderoben utan ett annat eler det kasnke var mamma och pappa som gjorde det mesta men aja ;) Så nu har jag fått en ny säng, fast vi ska til Ikea när vi är helt klara på rummet och köpa massa saker och måla om osv. Men jag vet inte vilken färg det ska vara i ett som typ "rum" inuti rummet eller det finns ingen dörr eller så men det går som utåt och där ska det vara en annan färg, jag har vitt nu och ska ha kvar det vad tycker ni jag ska ha för färg i "hålet" kommentera !
Har ingen nytagen bild men ni kommer få en film på när jag rider sen, !
Juste, statistiken sjönk rättså mycket under ridläger veckan men nu idag blev de hööög igen ! :D :D :D  tack alla söta läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback