fucku.

Hejhej !
örlåt för ämst uppdatering men vi red ut imorse, jag hade Lillebror gick väl sådär jävligt pigg och hoppade på fyrhjulingen som benita körde åså men annars gick det bra !
Sen körde jag och Ida fyrhjulingen med mat till stallet så barnen kunde ge lunch. Ida sög på att köra, typ jätteryckigt men okej.
Sen red jag på Svarten gick väl sådär det är ju så många i ridhuset och hon är näst störst åhja det är 8 barn så det blir lite trångt åså.
Sen fixa vi ju åså sen for vi hem, böt om och for till mormor. Var där en stund och prata. Sen for vi till stan jag köpte en bikini på rean. Om du läser det här Andrea så är det bikinin som du vill ha för 30 kr :D den blåa med leopard hihi :D
Sen köpte vi en mascara på rean för 79 kr :) Orkar inte ta kort..
Sen for vi och åt på östernspärla sen hem och nu sitter jag och ser på "Rent a kid" ska lägga mej vid 10-11 är så sjukt trött.. Sen har jag sjukt ont i hela kroppen så jag kommer va as biff efter knattelägret då jag ridit två pass varje dag i två veckor och gått upp och matat hästarna mockat, sopat osvosv. Sen i tre eller fyraa dagar ska vi springa med hästar och hjälpa att göra iordning ponnisar osv hihi :D
Men nu ska jag se film puss, ♥

Hihi vinter, åså tittar jag ner också :D

Kommentarer
Anonym säger:

Jag ska på stan imorgon så hoppas att den finns kvar ;) <33

Asså kostar dem 30 kr del elr 30 kr tsm?

2011-07-20 | 20:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback