Forever yours..

Hej !
Kan berätta mer om dagen, nu när jag har tid. Jag Ida pappa och Bamse for och hämta Andrea vid 12 sen for Ida och Bamse till mamma och mormor och jag och Andrea for till stan. Vi gick till strand först så var det ju stängt, så hade jag skor som var en decimeter höga och det gjorde sjukt ont i fötterna. Så gick vi till Lindex, sen gick vi till massa mer affärer i smedjan så gick vi till shopping  köpte lite saker. Så ville vi till H&M på storheden, så vi ringde till Ida och fråga om hon Julia och mamma kunde hämta oss så säger hon att vi ska ta båten till karlsvik åså var hon seriös.. Men tillslut hämta pappa oss, efter jag stått och tjatat i typ en kvart ;) så han sjutsa oss till storheden vi gick till h&M sen lindex sen kom han och hämta oss.
Sen fixa vi lite saker och sen for hon hem.
Nu ska jag äta melon pusshejs snyggingar !
haha va seriös jag såg ut men okej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback