forever more

Ni får se lite saker jag köpt sen kvällens outfit vi ska ut och äta toniiiight :)
BH/H&M/129 kr
BH/H&M/50 kr REA insåg när jag kom hem att den hade för långa band åh ba skit men a.
Tröja/Gina/49 kr REA Ida köpte till mej :D
Tunika/nån marknad/250 kr
Så en bild på mej och syster ! :D
Jag har städat typ hela dagen eller jag skulle ha städat men Ida kan ju berätta hur det gick.. hihi hatar att städa. Ni kanske får bild sen på vad jag ätit eller massa bilder ja, vi får se :D
Hopas ni får en bar kväll så bloggar jag sen, puss o kram ! ♥

Kommentarer
Sara säger:

Ha, hur gammal äru igentligen? Du lägger ut bilder på dina underkläder, näru har fett urringade tröjar där hela BH:n syns, patetiskt.

2011-08-06 | 19:05:03
anna säger:

de är ju inte precis fel att lägga ut bilder på de man har köpt som tillexempel bhar, men den dära bildern när man ser tp hela bhn, den var bara p12ig, menok

2011-08-07 | 20:10:48
Amy säger:

Är det där push-up ? ;pp

2011-08-14 | 23:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback