Fan va tråkigt att kolla på golf.


Svar: Antar att det är Andrea ;) Men de var på dom där rea ställningarna så det fanns bara en kvar som jag köpte :d och det fanns bara 44 på underdelen så köpte inte den. Men det fanns massa andra :) <33
Men du, har du gratis sms nu eller?

sitter och kollar på golf.. eller pappa göre. Visste inte ens att han gilade det men visst. Längtar som fan till ridlägret nästa vecka ! Andrea, fan va nice det kommer bli ! Tagga som fan :D
Men ska kolla fb lite sen ska jag läsa en häst tidning eller nå, vi får se :) Hoppas alla haft en bra dag, bloggar mer imorn :D


Kommentarer
sara säger:

svar: tack :)

2011-07-21 | 09:18:38
Bloggadress: http://smuls.blogg.se/
Andrea säger:

Haha aa det var jag men jag skrev ju andrea :oo

Jaha okej med den kanske finns i andra färgen :pp

Ja jag har gratis sms nu :DDDD <33

2011-07-21 | 12:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback