BilBilBil !

Hejhej :)
Vi for till mormor idag hon är ju sjuk så det är därför jag är hos henne så ofta om ni undrade det. Sen har vi kollat på massa olika bilar, fans en as nice men vi får se om vi ska köpa den. Den var typ svart, stor med bas :D Sen kollade vi på andra men dom var inte lika fina. Sen for vi till Kvantum för jag hade ont i huvudet så jag fick dricka och äta där. Så hade Ida med sin choklad sak som var typ jättestor eller inte jätte men ändå ;) Så smälte den i bilen och vi ville inte säga till mamma och pappa så vi sprang in på kvantum och köpte nå vanligt vatten och svampar, haha ida fick betala på sitt kort.. Så sprang vi ut till bilen och kulle rengöra så hade det farit mellan sätena och massa men jag tror vi fick bort det mesta ;)
Sen har vi varit på H&M, ni får se sen vad jag köpt i ett annat inlägg :) Sen har jag glömt att skriva att jag köpt ett nytt par ridhandskar, ett skydd på mina sporrar så att dom inte förstör ridstövlarna eller nå sånt. Sen har jag köpt en mascara också :)  Men det får ni ingen bild på för jag orkar inte ta kort ;)
Och nu är jag hemma och vi får se vad jag ska göra ikväll, Moa undra om jag kunde va med henne men jag trodde jag skulle vara med Ewa men hon kunde inte åså blev det ba konsigt åhja och om du läser dethär Moa så kan jag vara med dig någon annan dag för jag smsa men vetinte om det var rätt nummer  ;)
Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback