when you cry it all ends

Hejhej!
Förlåt för att jag inte bloggat men har verkligen inte hunnit, så jävla mycket med skolan och allt är så jävla stressad. Ska bli klar med alla innan fredag. Kul som fan, eller hur var det nu? Skolan är ju fan för mycket, pallar typ inte är så jävla trött.
Men idag var vi på arcus, frilufsdag. Tråkigt som satan! Jaja vi sluta halv två och jag kunde bara gå hem och jag och Ewa fick sovmogon ;)
Jag har fixat mina naglar, pluggat, städat och packat upp från stockholm och ska packa till Malaysia snart för det är ju bara sommarkläder ändå. Åhhh fan va jag längtar!!
Men såklart så följer ju skolan med, läxor på semester. Vafan äre för semester??
Jaja hejdå bild på naglarna sen!
håller på att bli sjuk typ, fryser och mår illa. Som Ida och My, fan om jag blir sjuk nu, kan inte missa skolan nu seriöst asså fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback