Svar till Stralleb00i: ..<3 19 december 2011

Hejhej!
Riktigt trevlig dag har det varit. Vi åkte till ett zoo, massa fina och roliga djur. Fick mata apor <333333333333
Vi var där i några timmar sen åkte vi hem och fixade oss och gick ut för att äta. Ät kyckling och ris, sen fixade vi ltie saker och åt efterrätt sen.
Mamma for till hotellet och vi andra for till ett shoppingkomplex. Jag och Ida fick ansiktsbehandling och pappa fick massage. Riktigt trevligt förutom att hon tog bort en bit av mitt ena ögonbryn.. Jaja, det växer ut jag använder ju ögonbrynspenna så ^^
När vi skulle gå hem så spöregnade det. Så istället gick vi och kollade på affärer och hittade jävligt snygga skor! Ett par röda och ett par beigea, dom var ca 13/15cm höga så inte så praktiska men det gick att gå i, kommer inte ihåg materialet men typ som "lack" hähä.. Ah snygga iaf. Bilder kommer när jag kommer hem som dom andra.
Har även fått en riktigt fin mobil här hahah..
Jaja nu ska jag se på tv, vänta på att någon ska logga in på fb osv.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback