Svar: asså det här med hur man lägger upp filmer och sånt är jag inte så grym på men ska fråga några och se om dom vet hähä har ju lovat så ;)

Hejhej!
Har varit i Råne, fem veckor innan jag ska dit igen..:/ Massa träningar och tävlingar osv sen Malaysia så vart lite less.. Men iaf vi såg på film sen kom Ammar, Karrar och Karim. Dom spelade döda spel osv. Hade as chill, råknade matte, hähä läxa..
Sen tog jag bussen hem sju för hade ingen sjuts hem från råne så Markus och John mötte mig vid bussen sen mötte vi David. Vi gick hem till Markus och chillade, jag ramla ner från sängen typ 5 gånger.. Jaja måste sova nu klubbtävling imorn, men min dag har varit kul som fan, hoppas ni haft det bra bloggar imorn hejdå!


Kommentarer
Daviiid säger:

vampyr bet markus. Megusta.

2011-12-04 | 00:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback