Just say fuck you and smile.

Fett less på min klass (några utav dom iaf) Hoppas ni byter skola som ni sa, fyfan så jävla dryga.
Ska inte skriva mer om det, men jag är inte på blogg humör. Ska ladda ner en film och sitta om kolla på den och försöka glömma skolan och tänka på dom tre varma veckorna i Malaysia. Snart åker vi ju fan!
Men jag kanske inte kommer hinna blogga till veckan så mycket så jag kan skriva min vecka så får ni nå korta mobilinlägg till veckan och såklart innan jag åker.
Idag: Chilla som fan och sova tidigt.
Torsdag: Planera vad jag ska packa och packa litegrann osv.
Fredag: Jan-Ove träning sen sova hos Markus.
Lördag: Vara med min dvärg babe Ewa.
Söndag: Jan-Ove träning sen packa klart ALLT och vara helt klar för resan
Måndag: Ridning på kvällen sen sova tidigt
Tisdag: Malaysia!
Hejdå!

Kommentarer
Stralleb00i säger:

åh inte träffa mej..</3

2011-12-07 | 16:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback