Haha.

Hejhej!
Ska lägga mig snart, chatta med Stralle och tänka på allt mellan himmel och jord.
Det känns som att dagen imorn kommer bli riktigt kul!
Skoldagen, haha åhfyfan. Ewa vi är fan för bra seriöst.
Sen är det Jan-Ove träning och sen skynda hem och duscha sen vidare mot Markus och baka pepparkakor och spela döda spel, sen sova hos honom. Sen är David där också men far hem sen. Vet inte vad jag hade gjort utan er boyys <3
Asså nu när jag tänker så fan va jag kommer sakna alla seriöst, inte träffa stralle på en månad, och inte någon annan heller förutom släkt och familj. Men jag ska ha med dator så jag kommer blogga och kolla fb ibland så ni får lite roligt att läsa ändå ;)
Hähä hejdå! (bilder från arcus)


Kommentarer
Tove :( säger:

Asså, var du tvungen att lägga upp dom bilderna!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag ser ju ut som en sjuk gorilla!!!!!!!!! :(

2011-12-09 | 08:16:20
Bloggadress: http://snozan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback