Chill som satan!

hejhej!
Dagen igår var lång med alla flygturer osv men tillslut kom vi fram, skönt! Sen for vi och åt, träffade kusinerna osv.
Idag har vi varit i stan hela dagen, fysatan vad stort det är! Gemfört med shopping är det här som typ hela luleå, nämen typ. Så gick jag och Ida vilse några gånger i shopping komplexen.. hähä..
Fått med mig fina kläder, nagellack och lite annat. Vad får ni se när jag komemr hem och orkar ta kort på allt.
Köpt saker till kameran också. Det är fett billigt här, mat för 4 kronor, lite sjukt.
Det finns inte godare mat seriöst fett gott typ allting nästan. Åt frusen yoghurt igår<3<3<3<3<3<3
Klockan är sex på eftermiddagen just nu och om några timmar ska vi ut och äta!
Har tagot massor med kort och ska göra en kategori "Resor" som jag ska skriva om resor och lägga ut bilder. Jadåvetni.
Nu social med folket hära, hejdå!
Sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback